Jag är tillbax =)

Här har de vart nattsvart =)
Hela januari har paserat, och de är jag glad för! Har vart en sjuk månad..!
Nu är längtan stor efter takdropp, fåglarnas kvitter i den värmande solen mmm ge mig vår!



Igår tog vi vara på soltimmarna och gjorde en debut i längdspåren, de känns i armarna idag =)
Förhoppningsvis kan nog solen kika fram nu på förmiddan, får se om man hinner ta vara på den.
Annars kan de nog bli en utrensning i garderoben, mkt som inte kommer komma till användning framöver. ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

Wihoo äntligen.. =) Du vet var jag finns om du behöver någon som kan bevara kläderna sålänge ;) Hehe

2011-02-10 @ 09:21:33
URL: http://idaengstrom.freevar.com
Postat av: Anonym

jaaaa uppdatera varje dag!!visa vad jag och ida lärt dig nu, vi e bloggprinsessor ju!:P och kom ihåg bilder!!!minst en varje vecka vill jag ha!!

2011-02-13 @ 23:15:02
URL: http://vargas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0