kväller

Precis hemkommen ifrån salongen!
Ska snart ta en promenad till maxi medans de fortfarande är någorlunda ljust =)
Ska överaska Ida med nånting göttans i morgon när jag tänkte komma och våldgästa henne och hennes soliga balkong =)

Det är otroligt vad mkt människor man träffar i sitt liv och dels i arbetet.
Vissa sätter störe spår än andra. Idag träffade jag en man som verkligen gav mig en tanke ställare, som man kan behöva i mellan åt. =)
Och som en annan kund sa till mig för ett tag sen att "de finns en mening bakom dom människor du träffar, de finns alltså en mening till varför ljust jag sitter här hos dig nu"
Jag tror att de ligger någonting i de ,så de är något jag bär med mig varje dag!
Allting har justsom en mening, det bara är så! Så de gäller att leva efter de också ;)

Ha en trevlig kväll alla godingar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0