Tiden går fort när man har "roligt"

Tiden bara rann iväg, men dra mig baklänges vad rent de är nu, luktar liljekonvalj i hela lägenheten :P
Nu är de bara fönstrena kvar sen är jag nöjd! =)

Han ta sista timmen utav eftermiddags solen innan den försvann bakom hotell brage..
Med en kopp te i handen och h&m katalogen i den andra drömde jag mig bort till varma vår dagar med vattenmelon och jordgubbs salader i den första stekande solen, man har precis vågat ta av sig lite extra och man blir lätt röd om låren och lyckats övertala sambon om en massa blommor man vill ha utan att veta ordet av hur man hanterar dom.. mm jag skulle kunna fortsätta i timmar..

<iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/zux_9b9M59k" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Jag gjorde ett försök iaf.. otroligt fin låt, lyssna och njut ;)

 



Jag saknar mina tjejor som känns allt för långt borta från mig nu..



Hoppas att de snart är här ♥

Nu blir de att lägga köttfärsen på tining, hoppas att Jonna hör av sig snart. Ikväll blir det taco mys har jag bestämmt =) Observera att jag är sällskaps sjuk.. haha



Kommentarer
Postat av: kela

Men gumman!! jag saknar dig ocksa!!

2011-03-14 @ 17:36:25
URL: http://vargas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0