Inskolning

Tiden går ju som sagt påtagligt fort som små barns förälder..
Idag vart de dags för första inskolnings dan för våran (inte så lilla) Prins!!
Milian är på väg att bli en liten bus unge på Dagis, det som känns som de vore igår han låg för första gången i våra armar!
 
Om man ändå kunde stanna tiden för ett tag eller till och med få vrida tillbaka den..
För ett år sen var jag hög gravid och ovetande om att jag inom tre dagar skulle få ligga med Milian på mitt bröst. Ögonblicket när jag får ta telefon och ringa första samtalet till Mamma och berätta att vi fått en frisk helt underbart vacker son med fem fingrar och fem tår!!
 
Phu.. det är lätt att bli sentimental, typiskt Mamma syndrom ;)
Ville iaf bara konstatera att tiden går och våran son blir snart 1år!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Snyft, våra stora fina pojkar!

2012-08-15 @ 22:35:25
URL: http://Inspirations.blogg.se
Postat av: mormor

tiden går alldelens för fort, kramar

2012-08-17 @ 20:44:51
Postat av: Angelica

Grattis fina Milian på din första födelsedag! Jättefina inlägg, blir alldeles tårögd. <3

2012-08-18 @ 01:18:53
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0