Prag

Vilken Underbar stad.. Den har tagit mig och min kärlek med storm!
Efter en väldigt lyckad resa 2010 valde vi att göra om det igen =)
Staden gjorde oss inte besvikna den här gången heller!
 
Vi firade in våra första dagar på semestern genom att lämna Milian hos mormor och morfar.
Medans vi tog en två nätters romantisk weekend för två till Prag, Det visade sig att den skulle bli mer romantisk än jag hade vågat trot!
Vi förgyllde våra dagar genom att strosa runt på Prags vackra gator, unnade oss god mat och myste runt i solkenet.
Sista kvällen gick vi upp till slotts området där man har utsikt över hela stan, allt är upplyst och helt obeskrivligt vackert!
Den kvällen går min kärlek,sambo och bästa vän ner på knä.
Ett ögonblick som man har drömt om sen man var liten.. Det kunde inte bli bättre!
10/7-2012 näst bästa dagen i mitt liv ♥
 

Kommentarer
Postat av: Filippa

Fina ni!

2012-08-23 @ 12:02:12
URL: http://Inspirations.blogg.se
Postat av: Ida

Vad kul det är att du har börjat skriva igen =)
Superroligt att läsa...

2012-08-24 @ 06:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0