Alla Hjärtans Dag

För tre år sen hade jag turen att träffa den finaste utav männinskor.
En jord nära och trygg person som har ett hjärta av guld!
Jag har träffat min livs kärlek. Han älskar mig för den jag är!
Det finns inga ord som kan beskriva hur mycket han betyder för mig och hur oendligt mycket jag älskar honom!

 

Med den kärleken vi har har för varandra har vi skapat våran underbara son.

Han är de största och finaste beviset för våran kärlek!

Han är de dyraste vi har ♥



Jag vill önska alla nära och kära, gamla som nya vänner en helt underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Filippa

Vad fint, blödig som jag är blir jag alldeles tårögd!! Fina ni!

2012-02-14 @ 09:36:29
URL: http://inspirations.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Älskar ER...pussar o kramar

2012-02-14 @ 13:52:37
Postat av: pappa morfar

va stolt jag är att vara din pappa Tomas svärfar och Milians morfar.KRAM PÅ ER .

2012-02-14 @ 16:44:35
Postat av: neila

Men gud du gor sa att jag borlar lipa har redan pa morgonkvisten. haha.. Ni ar sa himla fina. & jag blir sa lycklig anda in i hjartat av att se dig sa lycklig. Kraaam <3

2012-02-14 @ 16:56:57
URL: http://ontothenext.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jättefint inlägg!! Ni är så otroligt fina ihop och har världens vackraste lilla skatt!

2012-02-14 @ 17:14:11
Postat av: Malin

Det var inte meningen att de skulle bli tårt kalas! Men tack för era fina kommentarer =)

2012-02-15 @ 10:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0