Måndags nöjen

Det vart en intressant men mkt trevlig lunch med Sixten och Emelie idag :)
Det skiljer tre månader mellan våra små.. Och Milian var något tillbaka dragen idag. Stackarn vart så rädd så fort Sixten öppnade munnen! Får hoppas de blir bättre med den saken :)

Kärleken kom hem tidigare idag så då kunde vi ju även passa på att skriva på kontraktet :)
Han även fixa håret på mor min, så nu är alla nöjda och glada :)

Har delade åsikter om de blir Sofias änglar ikväll eller inte.. En annan bölar ju så fort jag ser reklam snutten.. Vet inte om jag klara av att höra deras historia.. Det är så otroligt hemskt och tragiskt så de finns inga ord.. Det värsta som kan hände ett par föräldrar!

Nog om de.. Trevlig kväll alla fina <3

Milian Sixten


Kommentarer
Postat av: Angelica

Men åååh, hela ansiktet skrynkligt av tårar.. han är bland de sötaste ungarna jag sett!!

2012-02-14 @ 10:03:02
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja den där minen är oemotståndig ;)

2012-02-15 @ 10:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0