10 månader

Att tiden ska få gå så fort..
Njuter jag tillräckligt, tar jag vara på tiden ordentligt?!
All tid med den här underbara varelsen är så unik så man inte vill missa en sekund!
Hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig vilka känslor ett litet knyte kunde väcka!
Dem starkaste av moders känslor som ingen skulle kunna riva.

För tio månader sen låg du i min famn, ynka 3180gr till dina 50cm. Helt ovetande om vad som komma skall. Hur skulle allt ta form? När skulle man få se dig le?
Frågorna var många..
Jag fick plats med din lilla rumpa i min hand och hela din kropp på min under arm. Dina ögon var de djupaste, som man inte trodde fanns.
Idag tar du dig fram själv, har en vilja och envishet tillsammans med din charm, ropar ma ma när du är ledsen eller trött, och ba ba till dom flesta andra tillfällena, du har ett speciellt band till din hammare som inte får lämna din hand och du väcker oss med de finaste utav leenden var dag och förtrollar oss med ditt underbara skratt!

Du är de dyraste i världen!


Kommentarer
Postat av: Filippa

Vilken tur vi haft! Underbara pojkar!

2012-06-19 @ 07:55:26
URL: http://inspirations.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åh, vad fint skrivet! Söta lille skrutt!!

2012-06-22 @ 10:26:05
URL: http://angelica1987.blogg,se
Postat av: Pappa

Våran King, han är bäst!!

2012-06-25 @ 16:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0