Soffpotatis

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig, men blir de nånsin som man tänkt sig?! 

Nu blir de viloläge resten av julen och troligtvis i fortsättningen om inte mina sammandragningar/förverkar vill ge med sig.. 
Ligga i soffan och äta praliner tyckte min barnmorska att jag skulle ägna mig åt härdan efter! 
Blir de värre så är de förlossningen som gäller, känns skrämmande..! 

Hur som, jag och Milian ligger framför Ernst och inspireras av hans kreationer medans pappa Thomas har tomte verkstad ute i köket :) 

Drömmer oss bort med lite snö bilder medans regnet piskar mot rutan.. 







Kommentarer
Postat av: Mommo

GOA UNGE älskar dej PUSS

2013-12-23 @ 08:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0