Sömn gångare

Vilken dag till att inte vara effektiv över huvud taget.. 
Både jag och Mille har trippat runt här hemma utan många knop.
(Tur för mig att jag tog mig an tvätten igår) 

Befarar att det möjligtvis är något som börjat spöka i vår lille mans kropp, då han knappt vill äta mer än päron och sitta under en filt och läsa bok.. Hosta och snuva är ett faktum, men än så länge har febern hållit sig borta (peppar peppar) 
Blir att fortsätta denna dag i samma tecken som vi på börjat den :) 

Helgen bjöd på en hel del shopping och skratt!! Julklapparna är färdig handlade så nu är de bara mys som gäller ända fram till jul :) 


Kommentarer
Postat av: Filippa

Mysigt!! Hoppas ni klarar er från dumma förkylningar!!

2013-11-19 @ 17:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0