Ältar

Det är en stor kopp kaffe som får försöka hålla mig vid liv idag.. 
Efter gårdagens tragedier kunde jag knappt sova en blund inatt. 
Thomas fick sitta och göra polisanmälan till halv tolv igår kväll medans en annan satt med krokodil tårar och hulkade som ett litet barn..


Efter flera månaders suktande så bestämde vi oss för att slå slag i saken. 
Nu står vi här med alldeles för många tusenlappar fattigare och ingen vagn.. 
Hur naiv och blåst kan man va?! 
Jag känner mig så kränkt så de gör ont! 

Thomas försöker tänka klokt och se de som att de "bara" är pengar och att de hade kunnat vart något mkt värre.. 
Jag vet att han har rätt, men bara tanken på att detta är en hel månadslön som gått upp i rök gör mig kallsvettig och så fruktansvärt arg på personen i fråga som är så dum och har mage att blåsa en annan människa, vilket samvete och hjärta har man då?! 

Hur som.. Man får lära sig utav sina misstag! Det kommer dock ta väldigt lång tid för mig att smällta detta.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0