Tjugonda knut

Dansas julen ut! 
Och som vi har dansat, hela dan för att vara exakt!

Vi tjuv startade redan igår och hjälp vad skönt de känns. 
Lika euforisk som man är när julen ska in lika dan blir man när sakerna ska ut. 


Granen fick byta plats med vår nya fina kista som jag är stört förälskad i :)





Vilken tur att snön ville visa upp sig lagom tills julen var över.. Skämt å sido!
Det kändes som jag hade kunnat klara mig utan den i år, men Milian vart så överdrivet lycklig utav den så jag får glädjas för hans skull :) 



Ikväll hände de som man befarat en tid. Milian klättrade ur sin spjälsäng :O 
Nu är de på tin att grabben får sin riktiga säng, pronto! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0