V.30

Tredje trimestern och bara tio veckor kvar, en fjärde del?!
Det är otroligt vad tiden går snabbt.
Även fast den här graviditeten minst sagt har vart en berg och dal bana och inte så lätt alla gånger så har det gott så otroligt fort. Inte för att de är klart än :) men ändå! 

Det är en helt annan graviditet som jag går igenom nu. På gott och ont :) 
Man får känna att man lever. 
Efter sista läkarbesöket så konstaterade läkaren att de skulle bli för riskabelt att gå tillbaka till jobbet innan det är tänkt för lillasyster att komma ut, så jag har därför blivit sjukskriven tiden ut..
Det har visat positiva förändringar sen jag gick hem så de är fantastiskt skönt och jag klarar av att ta lugna promenader utan att få smärtsamma sammandragningar. Även blod trycket har sjunkit och det tyder på att jag inte är lika stressad som innan, det är framsteg :) 
Vi vill ju bra gärna att lillasyster stannar kvar där inne så länge som möjligt. Även fast hon är efterlängtat så klart!

V.30 (29+0)


Kommentarer
Postat av: Filippa

Åh vad skönt att det ser bättre ut!

2014-01-24 @ 15:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0