10e mars

En månad och exakt 31 dagar kvar idag!  
Allt är tvättat, sängen är bäddad och idag tog jag till och med fram väskan för att börja packa lite smått och göra den redo :) det pirrar lite extra i kroppen nu och ikväll har jag och Thomas tittat igenom bilder och videos från Milians första tid i livet, behöver jag säga att man blir sentimental?! Hualigen! 

V.12 fick vi se de friska lilla pyret för första gången. Första livs tecknet efter att man varit säng liggandes i fyra veckor. 
 Lagom tills jag kom hem från en vecka på lasarettet så började magen puta lite smått trots 7kg minus, här i V.15 

Tre veckor senare får vi veta att vi väntar en liten lillasyster till den 10e April 2014.


V.20 magen blir mer tydlig och jag njuter av den för varje dag. 

Milian börjar även han förstå vad som växer i mammas mage <3


V.30 här börjar de ta fart på riktigt! 


16kg plus fogar som värker och en vidrig halsbränna men vi är glada ändå ;) 


I morgon ska jag och Milian till mvc och lyssna på lillasyster, förhoppningsvis har hon även fixerat sig! Skulle inte skada om magen ville sjunka ner lite nu :) 

Kommentarer
Postat av: Filippa

Åh vad mysigt det ska bli :)

2014-03-11 @ 06:37:20
Postat av: mamma/mormor

du är så duktig att skriva om det som händer (vet inte vem du fått det ifrån ;))
men nu längtar vi allihop efter att lillasyster ska ta och titta ut och att vi får lära känna den där lilla damen som har ställt till med så mycket strul för dej....antagligen en liten bestämd tjej =)
puss och kram

2014-03-11 @ 09:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0