Natt uggla

Har haft fin besök!
Ida, Antonio och Anna kom hit och förgyllde vår kväll :) 
God mat och många skratt, så inledde vi denna lång helg! 

Nu ligger jag vaken efter att fått sovit ur mig lite, Thomas måste ha somnat inne hos Mille och jag lä ha deckat direkt efter amningen. Ella bjöd på 5 timmars sträck sömn som var mer än välbehövligt efter några tunga nätter.. 
Men nu ligger jag istället vaken, pigg som en nöt kärna gick jag upp och tog reda på kvällens bravader ute i köket. Så nu ska jag försöka somna om till ljudet av diskmaskin utifrån köket ;)
I morgon vankas ännu en 30 års fest, så de gäller att vara på allerten! :) 









God natt/God morgon 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0